A good day

Hejsan! Jag hoppas ni mår bra.
Idag har jag varit inne i stan med Emmy, Elin och syster. Det var jätte trevligt och innan vi åkte in åt vi lunch hemma hos Emmy och Elin. Vi började med att åka till slussen för att gå på Ginatricot. Där var det en massa rea och jag hittade en jätte fin klänning som hade reats ner till 100 kronor, i tub modell och i hallonfärg. Perfekt till Grekland om 3 veckor med samma gäng. Äntligen hittade jag också ett par solglasögon, har jätte svårt att hitta par som passar på mig. Vi åkte senare tillbaka till T-centralen.

Imorgon börjar jag jobba så ikväll blir det lugnt. Behöver gå upp sju imorgon och det är jag inte jätte pigg för att göra. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det en god middag med familjen. Vi hörs, PUSS

Bild från midsommar. (min kompisar har tubklänning)


Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

tjusigt tjusigt :)

2008-06-23 @ 23:15:39
URL: http://fridamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0