Alldeles för tidig morgon

Godmorgon! Ja det är de rätta ordet. Det är alldeles för tidigt för att vara uppe men jag sitter redan på kontoret. Var uppe tjugo över sex imorse, fast idag är jag i alla fall piggare än igår. Nu ska jag jobba fram till halv fyra och sedan åka in till stan, ska spana in rean och bestämma vilken parfym jag ska beställa från Tax free katalogen. Lutar åt Ralph Lauren eller SJP parfymen.

Annars mår jag toppen idag, förutom lite morgon huvudvärk men snart är hjärnan igång på riktigt. Gick och la mig direkt efter morden i midsommer, som dessutom var jätte spännande. Tycker ni inte? Ikväll kommer receptet på mina cupcakes, det var en som ville ha det !

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du får en bra dag :)

2008-06-25 @ 08:15:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0