Det är tisdag kväll

Godkväll alla söta läsare!

Det har varit en lugn dag sedan jag kom hem från jobbet. Jag behöver varva ner och ta det lugnt, det är ju det som sommaren är till för också, right? Var helt slut när jag kom hem så jag slängde mig direkt i soffan och kollade på tv. Promenaden uteblev alltså. Men imorgon så ska jag gå en långpromenad tänkte jag. Något som jag är trött på är detta dåliga väder, det är ju mulet och regn i luften hela tiden. Särkilt varmt är det inte heller. Jag vill kunna vara ute hela dagarna och sola etc. som jag är när det är jätte varmt. Men jordgubbar ger sommarkänslor så imorgon ska jag köpa 2 liter! Gotti gott gott!

Tänkte skriva lite veckoplanering  för sommarlovet här:
V 26: Jobba resten av veckan. SATC kväll med Malin, Träffa Natalie.
V 27: Jobba hela veckan. Träffa Emmy. Inga andra planer än så länge.
V 28: Helt ledig! Har inga planer alls. Men det kommer ju såklart.
V 29: Grekland!
V 30: Kommer hem från Grekland på måndagen, åker till Malmö på fredagen och Malta på söndagen från Malmö. Dagarna imellan ska jag packa, köpa grejer inför resan och träffa kompisar en sista gång innan jag åker.
V 31 - 33: MALTA! Kommer hem till stockholm på söndagen vecka 33.

Nu är det morden i midsommer. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0