En underbar dag

Idag har jag shoppat med min bästa kompis malin. Vi båda hittade riktigt fina saker, både på rean och till normal pris. Jag ligget bra till ekonomiskt nu och det var en underbar känsla att bränna pengar på olika saker. Lunch åt vi på Mcdonalds, lika gott som alltid. Deras cafe cool är oslagbar.

Jag kom till slut hem med en Svart-vit bh från H&M på rean, jätte skön faktiskt. Sedan tre par örhängen för 29 kronor från Ur&Penn, även dem på rea. Till sist så köpte jag en jätte fin klänning på Gina tricot, den är mörkblå och småblommig med en vollang nedtill. Nedan kommer bilder på klänningen och väskan jag köpte förra veckan.

Nu ska jag slå mig ner i soffan, kollandes på en bra film.


Kommentarer
Postat av: moa

guuud vilken sööt klänning !

du föressten, har du msn :) ?

2008-06-22 @ 21:16:59
URL: http://flickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0