Hemma finally

Äntligen sitter jag här och tar det lugnt. Gick halv fyra och då åkte jag direkt till stan, kollade in rean på massor av butiker men köpte ingenting. Hittade massor av fint men inget av det jag behövde. Åkte hem, åt middag, åkte till vällingby med mammsen, hem och äta jordgubbar och läsa tidning och nu sitter jag här. Har precis pratat med Ericha, jag ska äntligen träffa henne imorn! Har inte träffat henne på över sex månader, men hon bor ju i linköping också.

Idag har det varit varmt och soligt också. Syns tycker jag eftersom jag jobbar.. men jag hoppas att det underbara vädret håller i sig i helgen! Imorgon är det jobb igen, ja komma åtta imorn, förtjänar att kunna gå upp kvart i sju.
Take care/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0