Lunch

Systemet jag jobbar i ligger nere och öppnar halv ett så jag har tagit en lång lunch. Hoppas det öppnar då för nu har jag ingenting att göra, och jag kan inte åka någonstans heller. Till lunch blev det gårdagens middag, inte så spännande. Igår köpte jag även Veckorevyns sommarnummer, det var jätte bra faktiskt ! Bra mode och kändis sidor, den tycker jag att ni ska köpa. Kostar 40 kronor tror jag.

Jag märker tydligt hur stel jag blir av att sitta vid datorn 8 timmar om dagen, alltså den tiden jag jobbar. Det är inte skönt, sedan har jag ingen bra datorstol heller, skulle vilja ha pappas. Men jag överlever, får tigga om massage i helgen.

Nu har jag även börjat läsa den femte it girl boken, den är jätte bra. Absolut lika bra som gossip girl för jag har läst alla dem. Jag tycker ni ska läsa dem, jag läser på engelska för på svenska finns bara ettan och tvåan på svenska. Dem handlar om Jenny Humpfrey från Gossip girl när hon går på internat skola.

Nu ska jag kolla in bloggar tills systemet öppnar. Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0