Midsommardagen

Godmorgon! Jag vaknade för lite mer än en timme sedan. Har hunnit äta frukost och kolla på Desperate houswives. Idag blir det en lugn dag, första gången på länge. Ikväll ska jag på Sex and the city med Mamma och syster. Ska bli kul, har velat se den filmen jätte länge.

Ja hoppas ni hade kul igår då, det hade jag! Vi hade gäster här. Vi körde fem kamp, cyklade runt i hela vinsta/spånga/kälvesta typ och hade jätte kul. Var kul att umgås med Frida. Vi snackade ganska mycket också, skönt att ha en person som man kan snacka om allt med, det  betyder mycket. Vi åt jätte god mat, även om jag inte äter sill och sånt. Tårtan mamma gjort var i alla fall jätte god! Med jätte mycket jordgubbar! Dem gick vid halv två tror jag och då hoppade jag direkt i säng.


Det bästa med sommarlov är att man kan gå i pyamas hela dan och bara chilla. Take care/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0