SATC kväll med M

Godmorgon !
Nu är jag tillbaka på jobbet, sitter med en choklad och jobbar. Jag hann inte uppdatera igår, jag åkte direkt från jobbet och träffade Ericha. Det var kul att träffas, vi var med hennes småsyskon, jätte söta! Det blev en den prat också. Sedan gick jag till Malin, vi var med varandra hela kvällen, fast jag gick hem och åt middag och lite så. Vi gick en skön och lång promenad. Jag snackade som aldrig förr, haha.

Jag känner mig sliten men nu är helgen runt hörnet och jag har bara nästa vecka kvar på jobbet. SKÖNT. En lång natts sömn är vad jag behöver nu. Ikväll ska jag först äta pizza med Malin i Spånga och sedan ska vi hem till mig och ha SATC kväll. Det är första säsongen som gäller, det här kommer verkligen bli en toppen fredag!

Vad ska ni göra i helgen? Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0